Strony

27 maj 2012

Pomidory pod czosnkową pierzynką


Tak podane pomidory są ostatnio
hitem każdej naszej imprezy
z komunią włącznie.
Przepis jest banalny a mam
go od mojej bratowej u której
zajadamy się nimi już od
dobrych kilku lat:)

Składniki na ok.  5 osób:
4-5 średnich pomidorów
400g kwaśniej śmietany 18%
(najlepsza Piątnica:)
ok. 5-6 ząbków czosnku
ser żółty do posypania (ok. 10dag)

Pomidory pokroić w cząstki.
Włożyć do miseczki.
Zalać śmietaną zmieszaną z 
przeciśniętym czosnkiem.
Posypać startym żółtym serem.

8 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuje bo to połączenie wydaje mi się bardzo ciekawe!:))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie polaczenie to cos dla mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och nie jadłam jeszcze takich pomidorków!:) I to do obiadu się serwuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Do obiadu nie serwowałam ale do grilla i jako przekąska sprawdza się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to świetnie, akurat zbliża się grill, a sałata z fetą już nam się znudziła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te pomidory u mnie i u okolicznych kucharzących roi furorę od dobrego roku! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna sałatka, wchodzi do mojego stałego repertuaru grillowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszna, wszystkim smakuje nawet dzieciom. Grill bez tej sałatki u mnie już nie istnieje już od dobrych 2 lat :-))

    OdpowiedzUsuń