Strony

25 lut 2013

Wafelki kokosowe


Bardzo lubię wafelki z kokosem więc
postanowiłam zrobić takie sama.
Zakupiłam kwadratowe wafle i 
przeszukałam internet w poszukiwaniu
odpowiedniego przepisu.
Znalazłam na cincin.
Muszę przyznać, że na początku
byłam nimi trochę rozczarowana  ale
pózniej nie wiedzieć czemu moja
ręka sięgała po kolejny i kolejny aż
nie został ani jeden:)

Składniki:
4 kwadratowe wafle
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki cukru
1/2 szklanki wiórków kokosowych
10 dag masła
10 dag margaryny
2 szklanki mleka w proszku

W garnuszku podgrzać mleko, wsypać cukier
i  mieszać aż się całkowicie rozpuści.
Wsypać wiórki kokosowe i gotować przez
kilka minut ciągle mieszając.
Dodać masło i margarynę, rozpuścić.
Wsypywać po trochy przesiane mleko w proszku
mieszając, żeby wszystkie składniki dobrze się połączyły.
Masę podzielić na trzy części i od razu smarować wafle.
Obciążyć i zostawić aż masa zastygnie.
Pokroić na małe wafelki.

3 komentarze:

  1. pyszne:) ja bym jeszcze czekolada oblała i jak dla mnie ideał:D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ zjadałbym takiego wafelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wafle przekładane, a w takiej wersji jeszcze nie jadlam.

    OdpowiedzUsuń