Strony

31 sty 2014

Guacamole


Przyznam się, że po raz pierwszy robiłam guacamole i po 
raz pierwszy je jadłam. A to wszystko za sprawą
mojego dziecka, które w jakiejś kreskówce
zobaczyło właśnie ten meksykański specjał:)
Muszę przyznać, że zrobiłam w wersji nieco 
łagodniejszej bo bez papryczki chilli ale za 
to z czosnkiem. Smak nas zachwycił:)

Składniki:
2-3 miękkie awokado
2-3 ząbki czosnku
1 papryczka chilli
1 limonka
świeża kolendra (ok. 1/2 pęczka)
ok. 20-30 ml oliwy

Awokado przeciąć wzdłuż, wyjąć pestkę
i łyżeczką wyjąć miąższ.
Włożyć do miseczki i rozgnieść widelcem
lub zmiksować blenderem.
Dodać posiekaną papryczkę chilli,
czosnek i kolendrę.
Skropić sokiem z 1/2  limonki i olejem.
Doprawić solą i pieprzem.
Całość wymieszać.


* Sposób wykonania podpatrzyłam u Karola Okrasy

1 komentarz: