Strony

20 paź 2014

Makaron z łososiem i brokułem

 

 Od jakiegoś czasu planowałam 
zrobić to danie z łososiem w roli głównej.
I na niego w końcu przyszła kolej:)
Szkoda, że zwlekałam bo jak
dla mnie danie idealne:)

Składniki dla 3- 4 osób:
1 mały brokuł
300g świeżego łososia 
1 niewielka cebula
1/2 szklanki bulionu warzywnego
1/2 szklanki śmietany 30%
150g makaronu spaghetti
sól, pieprz
koperek

Makron ugotować al dente w osolonej wodzie.
Rybę posolić, zawinąć w folię i upiec
w piekarniku w 180 stopniach ok. 15-20 minut.
Brokuła podzielić na małe różyczki.
Gotować w osolonej wodzie 3-4 minuty.
Odcedzić. Na patelni rozgrzać troszkę oleju.
Wrzucić pokrojoną drobno cebulę.
Smażyć do zeszklenia. Dodać bulion oraz
śmietanę. Doprawić. Następnie dodać brokuła.
Smażyć chwilkę i dodać podzielonego
na kawałki łososia. Na końcu dodać makaron
i wszystko delikatnie przemieszać. Chwilkę 
podgrzać i posypać koperkiem.

1 komentarz:

  1. jestem strasznym łososiożercą, dlatego chętbie spróbowałabym takiej zapiekanki :) wygląda mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń