Strony

9 sie 2013

Cukinia z rodzynkami


Kiedy znalazłam ten przepis bardzo mnie zaciekawił. Ciekawa
 byłam jak będzie smakowała cukinia ze słodkimi 
rodzynkami. Okazało się, że połączenie jest fantastyczne. 

Składniki dla 2 osób:
2 młode cukinie
1 cebula lub szalotki
1/4 szklanki rodzynek
sól, pieprz kajeński

Na patelni rozgrzać 2 łyżki oleju.Wrzucić pokrojoną w kostkę
cebulę i pieprz.Chwilkę smażyć i dodać pokrojoną 
w kostkę cukinię i rodzynki.Smażyć do czasu aż cukinia
będzie miękka i złocista (około 10-15 minut).
Pod koniec doprawić solą i jeśli trzeba pieprzem.

*przepis pochodzi ze strony:
"Made in our kitchen"

3 komentarze:

  1. intrygujące połączenie! ciekawi mnie czy cukinia nie rozpaćka się za nadto???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wcale się nie rozpaćkała. Była miękka ale nadal w kostkach:))

      Usuń