Strony

21 mar 2011

Kotleciki drobiowe z pesto



Delikatne mielone
kotlety z
dodatkiem pesto
i czosnku.
Zawsze mielone
z drobiu
wydawało mi się mdłe.
Dzięki tym kotlecikom
zmieniłam zdanie:)


Składniki na 3-4 osoby:
1/2kg mięsa drobiowego
1 cebula
1 jajko
ok.2-3 łyżki bułki tartej+
do panierowania
2 łyżeczki zielonego pesto
2 ząbki czosnku
sól

Mięso zmielić razem z cebulą.
Dodać jajko, pesto, czosnek,
bułkę tartą (można ją lekko nawilżyć
w mleku) i sól.
Masę dokładnie wymieszać.
Formować małe kotleciki
-wielkości orzecha włoskiego-
obtoczyć w bułce tartej i
smażyć na złoty kolor na oliwie.
Można też upiec w piekarniku.

4 komentarze:

  1. Ostatnio u mnie na obiad było kurcze .. i nie przyszło mi do głowy żeby zdrobić coś mielonego, a szkoda, bo wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie nigdy nie jadłam, ale zapamiętam ten przepis..:) Bardzo fajne u Ciebie!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie i bardzo apetyczny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń