Strony

10 lip 2010

Sałatka makaronowa z boczkiem



Przepis na sałatkę znalazłam kiedyś na jednym z blogów.
 Zrobiłam ją bez większego przekonania
ale po spróbowaniu
okazało się,
że jest bardzo smaczna.


Składniki: 
ok. 200g grubego makaronu
ok. 8-10 średniej wielkości liści sałaty
  8 plasterków boczku
1 duży pomidor
1/2 pęczka szczypiorku  
Składniki na sos:
3/4 szklanki majonezu  
2 łyżki soku z cytryny
1 łyżeczka cukru

Makaron ugotować w osolonej wodzie.
Sałatę umyć, porwać na kawałki.
Boczek pokroić na paski 
i usmażyć na patelni na chrupiąco.
Pomidora pokroić w kostkę
Szczypiorek posiekać.Składniki na sos wymieszać.
Wszystko razem wymieszać, polać sosem.


2 komentarze:

  1. Fajnie, że znów jesteś. Już się martwiłam o Ciebie, bo zniknęłaś na tak długo :))) A sałatkę wypróbuję wkrótce. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jestem w ciągłych rozjazdach i nie miałam czasu na nowe wpisy ale postaram się nadrobić zaległości:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń