Strony

14 cze 2011

Ciasteczka z corn flakes


Dam Wam troszkę odpocząć od
truskawek (ale nie na długo:) i dzisiaj proponuję ciasteczka
z płatkami corn flakes

do pochrupania:))
Przepis ze strony tej.

Składniki na ok. 25szt:
2 szklanki mąki
*
1,5 łyżeczki sody
1/4 łyżeczki soli
1/2 szklanki miękkiego masła 1/2 szklanki oleju roślinnego
1/2 szklanki brązowego cukru
1/2 szklanki cukru białego
(ja dałam mniej)
1 jajko 1 szklanka pokruszonych corn flakes 1/2 szklanki płatków owsianych

W misce zmieszać mąkę, sodę i sól.

Miękkie masło utrzeć z cukrem

na masę, dodać jajko i olej.
Następnie mieszankę mączną i na
końcu płatki kukurydziane i owsiane.

Z ciasta formować kulki wielkości
orzecha
włoskiego, układać na blaszce i
lekko każdą spłaszczyć.
Piec ok. 12-15 minut w 170 stopniach.

*1 szklanka=250ml

7 komentarzy:

  1. jakie cudeńka. nie robiłam nigdy takich ale wyglądają bardzo zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą być idealną przekąską na śniadanie! Na pewno upiekę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam całą pakę płatków i miałam zamiar zrobić z nich podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne na śniadanko z... miseczką truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ja raczej zjadam je jako przekąska po śniadanku:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszły pyszne ale kształtem odbiegały od ideału :P

    OdpowiedzUsuń