Strony

8 gru 2010

Fasolka po bretońsku



Mój m-ż uwielbia wszelakie dania z fasolą.
Ja tak średnio ale czego się nie robi dla faceta.
W końcu przez żołądek do serca:))


Składniki:
1/2kg białej fasoli (najlepiej Jaś) 2 skrzydełka lub 1 udko z kurczaka
2 kawałki cienkiej kiełbasy1 mały koncentrat pomidorowy
sól, pieprz
majeranek
ziele angielskie
liść laurowy
Fasolę moczyć w wodzie przez całą noc.
Na drugi dzień przełożyć ja
razem z wodą w której się moczyła do garnka. Ewentualnie dolać trochę wody.
Dodać mięso drobiowe, ziele angielskie,

pieprz ziarnisty i listek laurowy.
Całość zagotować, przykręcić na
mały gaz i gotować do całkowitej miękkości fasoli.
Następnie dodać pokrojoną w
kostkę
i usmażoną na patelni kiełbasę.
Doprawić koncentratem, solą,
pieprzem i majerankiem. Jeśli fasolka wyjdzie nam za
rzadka
można zaprawić ją mąką.

2 komentarze:

  1. w mojej rodzinie także to męskie danie. czyli najbardziej lubiane przez Tatę.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się wyłamię i powiem, że ja uwielbiam:) mam zamiar zrobić, ale nie wiedziałam, że fasolę trzeba namoczyć:/ więc jutro może będzie na obiad:)

    OdpowiedzUsuń