Strony

11 gru 2010

Marchewkowe muffinki



Jedne z lepszych muffinek, które piekłam.
A wierzcie
mi piekłam ich już całkiem sporo.
Nadają się nawet dla osób
(dzieci) na
diecie bez mlecznej.


Składniki na 12 szt:

1 szklanka mąki
1/4-1/2 szklanki cukru  
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka cynamonu
szczypta soli
2 jajka lekko ubite
3/4 szklanki startej na tarce marchewki
3/4 szklanki startego na tarce jabłka
1/4 szklanki wiórków kokosowych
1/2 szklanki posiekanych orzechów
1/4 szklanki oleju

Składniki zmieszać ze sobą(łyżką)
w podanej kolejności.
Nakładać do 3/4 wysokości foremki.
Piec w 180 stopniach ok. 20 minut.


4 komentarze:

  1. Korci mnie, by zrobić te muffiny:) Ale nie wiem, czy moi domownicy będą chcieli je jeść, jeśli im powiem,że tam jest marchewka:) Czy bardzo ją "czuć"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie mówię, że to marchewkowe i się zajadają. Mówię po fakcie:)) Jak kiedyś zdobyłam się na szczerość to też się wszyscy krzywili:))A marchewki nie czuć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak też myślałam, aby zrobić je i nie powiedzieć jakie były składniki:) W przyszłym tygodniu na pewno je zrobię:) Jeszcze jedne wypatrzyłam - z owocami, myślę, że również warto ich spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muffinki rozeszły się w zaskakującym tempie:) Wszystkim smakowały i faktycznie nikt nie odkrył, że zawierały marchewkę!:)

    OdpowiedzUsuń