Strony

12 gru 2010

Prince polo z brzoskwiniami


Przepis na to ciasto może być już wielu osobom 

znany. Wstawiłam go kilka lat temu na
Wielkie Żarciei powędrował sobie w świat.
Ta popularność może świadczyć

 tylko na jego korzyść:))

Składniki na blaszkę 25x40cm:
biszkopt z 5-6 jaj
Ja robię taki jak w tym przepisie.


Składniki na masę:
1L śmietany kremówki
 2 śmietan fixy
2 łyżki cukru pudru
100g mlecznej czekolady

 3 batony Prince Polo Classic XXL
1 puszka brzoskwiń

1 galaretka brzoskwiniowa na wierzch

Biszkopt po ostudzeniu nasączyć
sokiem z puszki.

Na masę ubić śmietanę na sztywno.
Dodać cukier puder, śmietan fixy,
startą na tarce czekoladę,
pokruszone batony i
pokrojone
w kostkę brzoskwinie.

Całość wymieszać
i nałożyć na biszkopt.
Wierzch zalać galaretką.

10 komentarzy:

  1. Robilam to ciasto!!!!mam je chyba nawet na blogu.Potwierdzam!!!!jest pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciasto robiłam zdaje sie jako pierwsze z Twoich przepisów:) a to było dawno temu:) pyszności:) ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym zrobić to ciasto i mam pytanie czy mogę zastąpić śmietanafix żelatyną?jeżeli tak to w jakich proporcjach??ile to ciacho może stać w lodówce żeby się nie zepsuło?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że można zastąpić żelatyną ja bym dała ok. 6 łyżeczek. Stać w lodówce może ok. 3-4 dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje :) czyli 3 duże łyżki? w jakiej ilości wody mam je rozpuścić?przepraszam za głupie pytania ale wolę być pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ponownie
    chcę upiec to ciasto na ten weekend , na blaszce 24 x
    24 cm . Bardzo proszę o radę z ilu jajek zrobić biszkopt i ile dać śmietany do masy .
    Ja nie bardzo lubię dużo masy na biszkopcie i zastanawiam się ,czy nie zrobić jej z pół porcji / tylko czy to nie będzie za mało ?/
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biszkopt bym upiekła z 3 jajek a masy użyła 1/2 porcji.

      Usuń
  7. Dziękuje za szybką odpowiedż . Wieczorem biorę sie za biszkopt , a jutro rano masa :)
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre i co równie ważne bardzo łatwe do zrobienia . Pozdrawiam

      Usuń