Strony

24 kwi 2012

Ciasteczka owsiano-kokosowe



U mnie znowu ciasteczkowo:))
Tym razem ciasteczka  z dodatkiem kokosa.
Przepis z tej strony.
Mnie bardzo smakują więc powinny
smakować też innym wielbicielom kokosa:))

Składniki:*
1 szklanka miękkiego  masła (ok. 238g)
3/4 szklanki cukru białego
3/4 szklanki cukru brązowego
2 duże jajka
1,5 szklanki mąki
1 łyżeczka sody
szczypta soli
3 szklanki płatków owsianych
1,5 szklanki wiórków kokosowych

Miękkie masło utrzeć z cukrem.
Dodawać po jednym jajku.
W misce zmieszać mąkę z sodą i solą
Dodać płatki i wiórki kokosowe.
Do ucieranej masy dodać zmieszane
suche składniki i dokładnie wymieszać.
Na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia
wykładać po dużej łyżce ciasta zachowując
 odstępy (ja robiłam małe kulki).
Piec w 190 stopniach ok. 15 minut (na złoty kolor).

*robiłam z 1/2 porcji
i wyszło mi równo 20 szt.

4 komentarze:

  1. super pyszne i do tego kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MNIAM ! :) zapraszam do mnie http://www.szybkozjesc.pl/

      Usuń
  2. Właśnie kombinuje jak je pozmieniać żeby zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszniaste i zdrowe, czyli idealne na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń