Strony

7 wrz 2010

Ciasto na maślance z owocami



Ostatnio nie mam na nic czasu

ale strasznie zachciało mi się
 jakiegoś domowego ciasta.
Kupiłam śliwki więc postanowiłam
upiec ciasto
ze śliwkami.
Najbardziej lubię
ciasto drożdżowe ale ten czas
 potrzebny na przygotowanie...
Postanowiłam upiec
bardzo
szybkie ciasto
na maślance, które znalazłam
kiedyś
na forum cc.
Smakiem przypomina
właśnie drożdżowe.

Składniki na
blaszkę 24X30:

1 szklanka maślanki
1 szklanka cukru
2,5 szklanki mąki
3 jajka
1 proszek do pieczenia (15g)
1/2 szklanki oleju
dowolne owoce
sezonowe

Składniki wrzucić do miski
i wymieszać (łyżką). Wylać na blaszkę.
Na wierzchu ułożyć dowolne owoce
i posypać kruszonką. Piec ok. 40 minut w 170 stopniach. 

1 komentarz:

  1. i ja korzystam z tego przepisu (źródło to samo), zawsze w sezonie owocowym. Proste, szybkie i pyszne do tego.

    OdpowiedzUsuń