Strony

26 mar 2012

Przyprawa do zup i sosów domowej roboty


Kiedy jakiś czas temu w pewnym programie
usłyszałam co tak naprawdę zawierają
różne gotowe przyprawy to się przeraziłam.
Postanowiłam więc stworzyć własną
przyprawę a podpowiedz znalazłam
na kilku stronach internetowych.
O niebo lepsza i o niebo zdrowsza
a wystarczy zmieszać tylko kilka składników:)

Składniki:
250g suszonych warzyw
2 łyżki czosnku granulowanego
3 łyżki kurkumy
2 łyżki papryki mielonej
3-5 łyżek soli kuchennej

Wszystkie składniki wymieszać.
Rozdrobnić w robocie kuchennym
(ja zmieliłam w młynku do kawy:)
Przechowywać w słoiku lub pojemniku.

1 komentarz:

  1. Do tej pory często korzystałam z gotowych mieszanek przypraw, ale jak się nasłuchałam o szkodliwości m.in. glutaminianu sodu to tez od jakiegoś czasu postanowiłam sama mieszać przyprawy. O niebo zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń