Strony

5 mar 2012

Pizza na cieście francuskim


Zdecydowanie szybsza wersja pizzy.
Mnie bardzo przypadła do gustu
natomiast moje dziecko
stwierdziło, że woli drożdżową
i zjadło kolejny kawałek:)))

Składniki dla 2-3 osób:
1 opakowanie ciasta francuskiego
(u mnie świeże 275 g)
sos pomidorowy lub keczup
oregano
wędlina
ser żółty
pieczarki
papryka

Jeśli mamy ciasto francuskie mrożone
to najpierw trzeba je rozmrozić.
Ułożyć na blaszce i nakłuć widelcem.
Wstawić do nagrzanego do 190 stopni
piekarnika i podpiec ok. 10 minut.
Wyjąć i posmarować sosem pomidorowym,
posypać oregano i nałożyć pokrojoną
wędlinę i resztę dodatków.
Na wierzchu starty żółty ser.
Piec jeszcze ok. 15 minut
w tej samej temperaturze.

4 komentarze:

  1. Kusisz tą pizzą! Ale dzisiaj u mnie carbonara, czyli też po włosku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziś na obiad robiłam pizze:D Akurat nie z tego przepisu, ale myślę, że ten będzie następny, bo ciasto francuskie uwielbiamy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pizza to jednak ciasto drożdżowe.
    Ale wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna szybka pizza, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń