Strony

27 mar 2011

Gulasz drobiowy



Bardzo szybkie danie
z
kurczakiem
w sosie pomidorowym

z czerwoną fasolką.
Danie dla zapracowanych
a głodnych:))

Składniki na3- 4 osoby:
1/2kg piersi z kurczaka
1 cebula
15dag pieczarek
2 ząbki czosnku
1 marchewka
1 puszka pomidorów (400g)  
1 puszka czerwonej fasolki (400g)
sól, pieprz
natka pietruszki

Mięso pokroić w kostkę.
Przyprawić do smaku.
Usmażyć na patelni na oleju na złoty kolor.
Zdjąć z patelni i teraz włożyć na nią pokrojoną
w kostkę
cebulę i pieczarki
oraz posiekany czosnek.

Dodać pokrojoną w kostkę marchewkę.
  Chwile razem smażyć.
Dodać pomidory i 1 szklankę wody
lub bulionu drobiowego.

Gotować na małym ogniu ok.20 minut
aż sos nieco zgęstnieje.

Dodać odsączoną czerwoną fasolkę.

Gotować jeszcze ok. 10 minut.

Doprawić do smaku.

Sos można zagęścić
mąką.
Przed podaniem posypać natka.
Można podawać i z kaszą i z
ziemniakami
i z pieczywem.
Jak kto lubi:)

5 komentarzy:

  1. apetycznie wygląda- z kromeczką chleba idealne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Szybki, pyszne, efektowne!
    Mój styl i gust - bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. eee coś ściemniasz, gulasze nie są takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię takie bez marchewki muszę spróbować ja dodać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój niedzielny i sobotni obiad zawsze robię z przepisów z tej strony. Tym razem robiłam gulasz. Zrobiłam z dwóch porcji, więc jedliśmy go przez dwa dni. Pierwszego dnia był dobry, a drugiego dnia niebo w gębie! Pyszny, aromatyczny, wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń