Strony

30 mar 2011

Sałatka ziemniaczana z tuńczykiem


Dzisiaj sałatka może bardziej
zimowa niż
 wiosenna ale ulubiona mojego męża i byłam
prawie zmuszona

ostatnio zrobić:))


Składniki:
ok. 1kg ziemniaków
2 puszki tuńczyka w oleju
1 puszka zielonego groszku
1 czerwona cebula (lub biała)
szczypiorek

sól, pieprz

majonez

Ziemniaki ugotować w mundurkach.  
Gdy ostygną pokroić w kostkę.
Do pokrojonych
ziemniaków dodać
odsączonego tuńczyka,

groszek i pokrojoną w kostkę cebulę.
Dodać majonez i doprawić
do smaku
solą i pieprzem.

5 komentarzy:

  1. Ja bym się cieszyła ze zniewolenia taką sałatką - prosty przepis, a na pewno przepyszny efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziemniaczanej z tuńczykiem nie miałam przyjemności jeszcze kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka rzeczywiście bardzo prosta i w smaku tez niezła:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuńczyk i groszek obecni! ziemniaków brak więc muszę poczekać do jutra... oj szkoda wielka bo ślinka cieknie mi na klawiaturę...

    OdpowiedzUsuń