Strony

4 mar 2011

Makaron z kurczakiem


Niewątpliwą zaletą tego
dania jest
szybkość z jaką
możemy go przygotować.
W smaku także niczego mu nie brakuje:))

Składniki
na 3-4 osoby:
 
250g makaronu
(u mnie spaghetti
ale
może być dowolny)
1 pierś z kurczaka (400g)
2 pory (tylko białe części)
puszka pomidorów 400g
100ml bulionu drobiowego
2 ząbki czosnku
ok. 50g żółtego sera
sól, pieprz  
natka pietruszki

Mięso pokroić w kostkę.
Usmażyć na złoty kolor
na oleju.
Do mięsa dodać pokrojonego w plasterki pora.
Smażyć przez chwilkę razem.  
Wlać bulion, pomidory i przeciśnięty
przez praskę czosnek.

Zmniejszyć gaz, przykryć i dusić ok. 10 minut.
W tym czasie ugotować
w osolonej
wodzie
makaron al dente.
Odcedzić i włożyć na patelnię do kurczaka.
Całość dobrze wymieszać.
Doprawić do smaku. Na talerzu posypać startym

serem i udekorować natką pietruszki.



5 komentarzy:

  1. Świetne składniki, ale zgłodniałam od tego opisu...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie prędkie i pyszne.. nic tylko nawijac na widelec :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Usłyszałem "makaron" i przybiegłem. Niby proste, a jednak ... pory i bulion?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam wczoraj na kolację, rodzinka zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pyszne ;) ja dodałam jeszcze pieczarki

    OdpowiedzUsuń