Strony

24 lut 2011

Surówka z selera



Dzisiaj proponuję Wam surówkę
z selera
korzeniowego z jabłkami
i rodzynkami.
Wydaje mi się, że seler jest niezbyt
docenianym warzywem
w naszej kuchni.
A jest mało kaloryczny polecany
więc w dietach.Zawiera
witaminy A,E,C.
Tej ostatniej
nawet więcej niż cytrusy.
Zawiera też wiele składników
mineralnych.
Jedzmy więc selery:)) Przepis stąd.

Składniki:
1 mały seler
2-3 jabłka
5 dag rodzynek
sól
cukier
4 łyżki kwaśnej śmietany
sok z cytryny

Seler i jabłka obrać i zetrzeć na tarce
o grubych oczkach. Skropić sokiem z cytryny
co ma zapobiec ciemnieniu.
Rodzynki sparzyć.
Zmieszać seler, jabłka i rodzynki
ze śmietaną. Doprawić solą i cukrem.

6 komentarzy:

  1. O, jaka super sałatka:) Bardzo lubię seler, więc na pewno spróbuję:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do niej jeszcze dodaje orzechy włoskie i kwasku cytrynowego żeby była kwaśniejsza. Pyszna jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne zdjęcie
    a mnie do selerów wiele namawiac nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nigdy nie jadłam takiej surówki, więc na pewno spróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do selera dodaję tylko ananasa z puszki śmietane i trochę majonezu nie lubię rodzynek więc ananas super je zastępuje!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie bardzo ze prowadzisz bloga, wczoraj na niego trafilam i do dzisiaj ni moge sie oderwac. serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń