Strony

15 lut 2011

Choco Caffe


Jak to się mówi?
Dobra kawa nie jest zła:) Dzisiaj zapraszam Was na filiżankę (szklankę:)
kawy
o smaku czekolady.  Znalezione na opakowaniu
brązowego cukru
(trochę zmieniłam sposób wykonania).

Składniki:
150ml mleka

2-3 kostki gorzkiej czekolady szczypta mielonego cynamonu
szczypta mielonych gozdzików troszkę startej skórki
pomarańczowej (ja nie dodawałam)

1/2-3/4 szklanki espresso

1-2 łyżeczki cukru brązowego

Do garnuszka nalać mleko, wrzucić
czekoladę.
Wstawić na gaz
i poczekać aż
czekolada się rozpuści.
Dodać przyprawy.
Do garnuszka wlać espresso.
Całość ubijać kilka minut.
Ja to robiłam za pomocą spieniacza do
mleka ale można użyć też miksera.

3 komentarze:

  1. wypiłam już dziś dwa kubki kawy z mlekiem.. gdyby nie to..
    ale chętnie spróbuję innego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileczko, skąd Ty bierzesz te cudowne przepisy??:) no i pomysły na te smakowitości:) jutro zrobię tę kawkę:) bo uwielbiam z nią eskperymentować:)
    pozdrawiam Cię serdecznie;*:)

    OdpowiedzUsuń