Strony

20 lut 2011

Rogaliki z nutellą



Dzisiaj propozycja dla zabieganych.

Rogaliki z ciasta francuskiego
z dodatkiem nutelli.
Oczywiście, że lepiej by smakowały z
 własnoręcznie przygotowanym ciastem
ale na to potrzeba
i czasu i umiejętności.
I chęci:))
A ja czasami mam ochotę
zjeść
coś słodkiego
"na szybko" :))))  

Składniki:
1 opakowanie ciasta francuskiego (u mnie tradycyjnie świeże)
 nutella
1 żółtko+1 łyżka mleka
do posmarowania wierzchu

Jeśli mamy ciasto mrożone najpierw rozmrozić.
Rozwinąć ciasto i przekroić wzdłuż na dwie części.
Każdą pociąć w trójkąty.

Na każdy nałożyć nutellę
i zwinąć od
szerszego końca
tworząc rogalik.
Posmarować rozmąconym jajkiem z mlekiem.
Piec w 200 stopniach ok. 15 minut.



5 komentarzy:

  1. Rogaliki z nutellą są przepyszne, najlepsze gdy są jeszcze delikatnie cieplutkie...Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za dołączenie do Wykrywacza :) Zapraszamy na nasz profil na facebooku i dodanie nas do ulubionej listy blogów przez nas kanał RSS! Czekamy na kolejne zdjęcia, pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ostatnio trochę zabiegana. ale na takie cudne rogaliki na pewno znalazłabym czas. na upieczenie, ale przede wszystkim na zjedzenie.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rogaliki wykonane:) zrobiłam z nutellą i marmoladą. Pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego przepisu było mi trzeba :) uciekam do sklepu a później do kuchni :) dziękuje!

    OdpowiedzUsuń