Strony

4 lut 2011

Ryba po meksykańsku


Jak co piątek u mnie rybka. 
Tym razem z przepisu
znalezionego kiedyś na Smacznym.
Nie wiem czy z Meksykiem
ma coś wspólnego
(pewnie tak jak
ryba po grecku z Grecją:)
ale u nas z talerzy
zniknęła w 5 minut.
Bardzo polecam!  

Składniki:
1 kg filetów rybnych
2 cebule 2 czerwone papryki
1 puszka ananasa

 1 mały koncentrat pomidorowy  
4 łyżki pikantnego keczupu (ja dałam łagodny)  
przyprawa do ryb 
 sól i pieprz

Rybę pokroić na kawałki. Posypać przyprawą do ryb.
Usmażyć na oleju. Zdjąć z patelni.
Na pozostały tłuszcz włożyć   pokrojoną paprykę z cebulą.
Smażyć aż będą miękkie.  Dodać pokrojone na kawałki
ananasy razem z syropem.  Chwilkę razem smażyć.
Dodać koncentrat i keczup.
Dokładnie wymieszać z sosem, włożyć rybę.
Doprawić solą i pieprzem. Dobre z ryżem:))

 

2 komentarze:

  1. jakie smaczne połączenie.
    Co piatek rybka:) To tak jak u mnie.

    Dziś zapiekała się pod szpinakiem:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://dream-about-muffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po degustacji :)
    Potrawa szybka do wykonania. To taka ryba w sosie słodko - kwaśnym.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń